Be a pro met de nieuwe Essential Eyeshadow Palettes van BE Creative Make Up

Creatives opgelet: BE Creative Make Up heeft nieuws over de befaamde oogschaduw paletten, want vanaf nu is er een passend palette voor iedere personality.

DE ULTIEME ESSENTIAL DIE BIJ JE PAST

Of je nu van nudes houdt of van opvallende kleuren, totaal over the top wil gaan, een make-up artist in de dop bent of lekker op jezelf experimenteert: deze paletten bieden eindeloze mogelijkheden.

De BE Creative Make Up ESSENTIAL EYESHADOW PALETTES (€29,95) zijn gemaakt met pigmenten van superkwaliteit. De door professionelen samengestelde kleuren zijn uitgevoerd in een mix van shimmer, mat en glitter voor special effects.

De 4 ESSENTIAL EYESHADOW PALETTES bestaan uit 10 kleuren in diverse finishes en hebben allemaal een PRO ARTIST TOOL 13, een professionele 2-IN-1 EYESHADOW BRUSH.

ESSENTIAL 001: Nudes, beige- en koele bruintinten (€29,95)

ESSENTIAL 002: Lichtroze en romantische warme tinten (€29,95)

ESSENTIAL 003: Warme tonen, koper- en roodtinten (€29,95)

ESSENTIAL 004: Goud-, koper- en groentinten (€29,95)

ON THE GO

Heb je je make-up graag bij je? Dan zijn er 6 MINI ESSENTIAL EYESHADOW PALETTES (€18,95), ideaal voor on the go.

De MINI ESSENTIAL EYESHADOW PALETTES bestaan uit 4 op elkaar afgestemde kleuren, van nudes tot total glam, en neem je gemakkelijk mee. In mooie doosjes die tegen een stootje kunnen.

MINI ESSENTIAL PALETTE 001: Nude, MINI ESSENTIAL PALETTE 002: Grey , MINI ESSENTIAL PALETTE 003: Green, MINI ESSENTIAL PALETTE 004: Blue, MINI ESSENTIAL PALETTE 005: Purple, MINI ESSENTIAL PALETTE 006: Pink - Prijs: €18,95 per stuk

100% Cruelty free. Vanaf augustus exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL en in de ICI PARIS XL-winkels.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.