Bring Your Bottle Back: ICI PARIS XL verwerkt jouw beauty verpakkingen

Met haar winkels staat ICI PARIS XL in het hart van de maatschappij. ICI PARIS XL is bewust van haar verantwoordelijkheid naar de samenleving, klanten, medewerkers, natuur en dier. Mede hierom ondersteunt ICI PARIS XL de Sustainable Development Goals (SDG) van de Verenigde Naties. Daarbij wil ICI PARIS XL als beauty retailer mensen gelukkig maken door hen te helpen de beste versie van zichzelf te boosten. ICI PARIS XL wil dit op een meer verantwoorde manier doen door haar klanten een duurzamere optie te bieden. Van 5 tot 18 april 2021 lanceert ICI PARIS XL zijn Bring Your Bottle Back actie.

Lever lege beautyverpakkingen (verzorging en make-up) en parfumflesjes in bij jouw dichtstbijzijnde ICI PARIS XL-winkel en ontvang meteen 20% korting op je volgende aankoop.

Bring Your Bottle Back is onderdeel van het maatschappelijk verantwoord ondernemen beleid van ICI PARIS XL, waarin 4 pijlers centraal staan. Het initiatief sluit aan bij de pijler happy planet, waar de focus ligt op het verminderen van verspilling en zoveel mogelijk te recycleren. Voor deze actie werkt ICI PARIS XL samen met Suez, samen slaan ze de handen in elkaar om het glas te recycleren en de verpakking op een correcte wijze te verwerken.

Zin om aan een duurzamere toekomst te bouwen? Bring Your Bottle Back bij jouw dichtstbijzijnde ICI PARIS XL winkel.