Christmas countdown met de nieuwe SCENTO gifts

De allermooiste geschenken vind je dit jaar bij SCENTO. Een uitgebreid aanbod met klassevolle en luxueuze producten voor elk budget biedt de ideale manier om de mensen van wie je houdt te verwennen. Verwennerij in een luxeverpakking, want voor de belangrijke mensen in je leven is enkel het allerbeste goed genoeg.

Black Vanilla & Snowdrop

Na het overweldigende succes van deze limited edition vorig jaar, maakt de Black Vanilla & Snowdrop-lijn zijn langverwachte terugkeer naar de ICI PARIS XL-filialen. Het parfum is exact hetzelfde gebleven, en ook de bestsellers, de fragrance Diffuser (€20,95) en de XL-kaars (€31,95) zijn terug van weggeweest. Daarbij krijgt het assortiment nog 3 nieuwe toevoegingen.

• Een shower foam, die je toelaat de heerlijk verwarmende geur ook in je douche te gebruiken -  €7,95
  • Een large gift set met daarin een fragrance diffuser en de shower foam - €27,95
  • Een small gift set met een room spray en een keramieken hanger in de vorm van een ster waarmee jij jouw favoriete parfum overal verspreidt (bv. in je kleerkast, je auto,…) - €11,95

Frosted Plum & Almond

Dit eindejaar staat een tweede, ultrachique limited edition klaar om jou te verleiden, de Frosted Plum & Almond. Een klassevol mat roségouden design dat afgewerkt werd met shiny roségouden en trendy matzwarte accenten is een aanvulling voor elk soort interieur. Of je nu houdt van romantisch, dromerig en gezellig of van modern en strak: elke feesttafel krijgt net dat tikkeltje meer…

Het assortiment bestaat uit 3 producten, namelijk een XL-kaars (€31,95) met 3 lonten, een fragrance diffuser (€20,95) en een small gift set (€11,95) met daarin een room spray in je nieuwe favoriete geur en een keramieken hanger in de vorm van een ster waarmee je jouw parfum verspreidt waar je dat maar wilt.

SCENTO gift sets

Uiteraard geen eindejaar zonder SCENTO gift sets. Opnieuw werden de sets stuk voor stuk zorgvuldig samengesteld om jou de beste selectie SCENTO bestsellers te bieden, gecombineerd met spannende exclusieve producten in een prachtige en luxueuze geschenkverpakking.

Versier je feesttafel met de wondermooie crackers (€9,95) beschikbaar in de 3 parfums: Cotton Flower & Musk, Cherry Blossom & Freesia en Nashi Pear & Vanilla.

Verras iemand met een klassevolle candle gift set (€16,95) die werkelijk iedereen zal bekoren. Elke set bevat een kaars en een candle snuffer waarmee je je kaars op een veilige manier dooft, zonder risico op opspattende was. Deze gift set is beschikbaar in de geuren Cashmere & Cotton en Peony & Rose.

Verwen de personen die je het liefste ziet met een van de drie large gift set (€25,95) boordevol precieuze me-time met verschillende geuren.

De SCENTO limited edition-collectie is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL vanaf 7 oktober 2020

Voor de prijzen en beelden in hoge resolutie, klik hier.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona