Christmas is loading met de ONLY YOU kerstcollectie

Love at first​ bite, zeg dat wel, want de winter wordt zo heerlijk zoet dat je niet anders kan dan overstag​ gaan… De allernieuwste kerstcollectie van ONLY YOU staat volledig in het teken van ondeugende​ peperkoekenmannetjes die jouw dag een heel pak vrolijker zullen maken!​

ADVENTSKALENDER​ - €24,95
Breng jezelf al vanaf 1 december volledig in de feeststemming en tel samen met ONLY YOU af naar een sprankelende Kerst! Speciaal voor jou 24 spannende beautyverrassingen die jou elke dag verwennen! Van make-up tot accessoires, elke dag een nieuw product waar jij ongetwijfeld blij van wordt.​

OUT WITH A BANG BEAUTY CRACKERS ​- €14,95
Nog meer verrassingen komen meteen jouw richting uit, dankzij de feestelijke BEAUTY CRACKERS die elk 2 make-upproducten bevatten.

DECK THE HALLS LIP SET​ ​- €15,95
Wat is er leuker dan 1 lipgloss? Je raadt het al: een setje van 6 lipglossjes natuurlijk! De DECK THE HALLS LIP SET bevat 3 verschillende texturen: matte, glossy en shimmer. Zo bereik jij steeds de look die je voor ogen hebt.​ Met hun witte glittercap en gouden afwerking zijn ze daarnaast gewoon ook pareltjes om in je handtas te hebben zitten. Score!

GIMME SOME SUGAR​ OOGSHADUWPALET ​- €14,95
Geen kerstcollectie zonder een scherpgeprijsd oogschaduwpalet met een indrukwekkende pigmentatie. Het GIMME SOME SUGAR OOGSCHADUWPALET bevat maar liefst 24 kleuren oogschaduw in verschillende texturen (mat, shimmer, iridescent & foil), een handige grote spiegel en een dubbelzijdig oogschaduwpenseel zodat jij meteen aan de slag kan!

SUGAR AND SPICE​ OOGSCHADUWPALET ​- €9,95
Helemaal een feestje wordt het met dit SUGAR & SPICE OOGSCHADUWPALET in de speelse vorm van een peperkoeken mannetje. 8 mooi gepigmenteerde kleuren in verschillende texturen, zo experimenteer jij in no time met een beetje kleur op je oogleden.

GET LIT​ OOGSCHADUWPALET ​- €6,95
Cadeautjes voor elk budget, daar staat ONLY YOU voor en daarvan is dit GET LIT OOGSCHADUWPALET het beste voorbeeld. Een schattig palet met 6 oogschaduwkleren in een feestelijke glitterverpakking, en dat voor een klein prijsje. ​Extra leuk? Met het lintje kan je dit palet ook gebruiken als originele kerstversiering.

HOME SWEET HOME​ SET  ​- €19,95
Alleen al voor de verpakking zou je ervoor gaan! Een origineel cadeau vind je in de HOME SWEET HOME SET VAN 3 MAKE-UPPALETTEN.​ De inhoud van de doos is zo mogelijk nog beter: 3 driehoekvormige paletten. Een highlighterpalet, een oogschaduwpalet met 10  kleuren en een kleiner oogschaduwpalet met 7 kleuren

NAGELLAK  ​- €4,95
Ook je nagels verdienen natuurlijk een feestelijke touch, en die geef je hen moeiteloos met  5 limited edition nagellakjes: Matte-ly In Love, Under the Mistletoe-Ho-Ho!, Santa, I Can Explain, All The Jingle Ladies & Let Me Take An Elfie.

HAND CREAM ​- €3,95
Van droge handen hoef je deze winter geen last te hebben, want deze heerlijk rijke en verzorgende crème geeft je handen opnieuw een comfortabel en gehydrateerd gevoel, zonder te plakken.​​ Een lekkere vanillegeur is jouw ideale verwenmomentje tijdens de dag.

OH MY SWEETNESS BATH CONFETTI ​- €4,95
Een koude dag buiten, dat betekent dat een warm bad extra veel deugd doet. En jouw badritueel til je naar een nieuw niveau, dankzij de feestelijke OH MY SWEETNESS BATH CONFETTI in de vorm van kleine sterretjes.​

COME IN CANDY​ BATH SET​​ ​- €9,95
Op zoek naar hét cadeau waarmee je werkelijk iedereen plezier doet? Dan stopt je zoektocht hier, want de BATH SET met zijn heerlijke zoete geur maakt iedereen instant gelukkig.​ Een handig reistasje, een douchespons en een zalig geurende douchegel met bijhorende bodylotion maken van jouw ochtendritueel een momentje van welverdiende zelfverwennerij.​

Deze producten zijn exclusief verkrijgbaar in de ICI PARIS XL-filialen en op www.iciparisxl.be vanaf 12 oktober 2020. ​

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona