De Paradise Found limited edition collectie: een tropische verrassing

A ticket to the tropics… Met een mondmasker en handen die we elke 5 minuten ontsmetten, durven we nog niet altijd te dromen van een échte reis richting de tropen. Maar ook al zijn de tropische stranden nu even niet bereikbaar, de nieuwe ONLY YOU Paradise Found limited edition collectie is een enkeltje richting paradijs.

Pak je koffer...

En doe aan ‘make-up travelling’ met deze vibrerende tropische kleuren en wat extra glitter. Waan je in de Caraïben met deze zomercollectie die instant vrolijk maakt. Experimenteren met make-up is trouwens gemakkelijk met ONLY YOU make-up, want die zijn van goede kwaliteit met expressieve kleuren voor fijne prijzen.

De paradise found collectie bestaat uit:

Oogshaduwpaletten als tropische vogels

• Het MAKE ME STAY Palette, een mix van 9 zonnige kleuren. (€10,95)
  • Het TROPICAL STATE OF MIND Palette, met maar liefst 20 tropische tinten. (€16,95)
  • En het XL PARADISE FOUND Palette met 35 (!) swingende kleuren, waaronder een  multipurpose gloss met turquoise glitters voor de dagen waarop dat kan  (alle dagen dus). (€24,95)

Nagellak met strandallures (elks €4,95)

• LONG TIME NO SEA, zo turquoise als de zee van je dromen.
  • SHELL-ABRATE GOOD TIMES, fuchsia met een iridescent metallic finish, wow!
  • FLIP FLOP LIFE GOALS, neonroze die je tan extra in de verf zet.
  • PÎNA COLA-DUH!, in dé Pantonekleur van het seizoen, almond oil. Zo romig als je favoriete cocktail.
  • ALL-TIME SPARKLE & SHINE, een sprankelende iridescent glitter top coat in de kleuren van een magischezonsondergang.

De hele collectie is vegan én cruelty-free.

De ONLY YOU Paradise Found collectie is vanaf eind februari exclusief verkrijgbaar bij de ICI PARIS XL-winkels en op iciparisxl.be van €4,95 tot €24,95. Voor beelden in hoge resolutie, klik hier