De zomer kleurt Peach bij ICI PARIS XL

De zomer is gestart, tijd om dé zomerkleur ‘perzik’ in de make-uptas te stoppen. ICI PARIS XL houdt je op de hoogte van de mooiste make-up in deze kleur van de zonsondergang. En het beste? Peach staat iedereen! ICI PARIS XL brengt je de juiste tips om jou deze summer glow te geven en je zo te laten stralen.

Perzik is een kleur die tussen roze (koel) en oranje (warm) in zit. Dat zorgt ervoor dat er een goede match is voor iedereen, wat je oogkleur, haarkleur of huidtint ook is.

• Heb je een huidtype met een koele ondertoon, dan ga je voor de lichte, rozere versies van peach.
  • Heeft jouw huid een warme ondertoon, dan is het diepere abrikoos of terra peach jouw kleur.
  • Heeft je huid een neutrale ondertoon, dan kies je voor een rozige perziktint, zoals koraal.

Peach voor de ogen

Oogschaduw in peach staat heel mooi bij blauwe ogen. Omdat oranje en blauw tegenover elkaar staan in de kleurencirkel, zullen blauwe ogen echt knallen! Groene of bruine ogen worden het best in de kijker gezet wanneer perzik wordt gecombineerd met een bruine of grijze oogschaduw in de arcadeboog. Ombre Satin ‘08 Glossy Coral’ van Clarins is makkelijk aan te brengen en heeft een intense dekking.

Ombre Satin ‘08 Glossy Coral’ van Clarins €28,50

Peach voor de lippen

Perzikkleurige lippenstift is even draagbaar als nude, maar geeft een sprekender resultaat. Bij een lichte huid kies je voor een zachte koraaltint. Heb je een getinte huid, dan kun je kiezen voor een fellere peach of oranje op de lippen
The Wanderlust Collection Mousse Lipgloss ‘002 Cancun’ van BE Creative Make Up breng je aan als crème, en droogt op als poeder voor een matte finish.

Voor meer informatie over The Wanderlust Collection, klik hier.

The Wanderlust Collection Mousse Lipgloss ‘002 Cancun’ €14,95

Peach voor de wangen

Peach is de perfecte tint voor een zomerblush. Perzik maakt oogwit en tanden extra wit en geeft het gezicht een frisse gloed. Met Pure Color Envy Blush ‘Peach Passion’ van Estée Lauder is het heel eenvoudig om de kleur geleidelijk op te bouwen.

Pure Color Envy Blush ‘Peach Passion’ van Estée Lauder €46,50

Peach voor de teint

Een peachy bronzer is ideaal voor een bleke teint. Kies een tint die net iets donkerder is dan je huid en breng hem aan op alle plekken die normaal gesproken in de zon bruin worden: je neus, je voorhoofd, je kin, je jukbeenderen en je haargrens.

Beached Bronzer ‘Bronzed’ van Urban Decay geeft een transparante dekking. Het is makkelijk aan te brengen met de Beautyblender Bio Pure.

Beached Bronzer ‘Bronzed’ van Urban Decay €31,90 - Beautyblender Bio Pure €18,50

Peach als highlighter

Breng een perziktint met shimmer aan op wangen, sleutelbeenderen of zongebruinde schouders voor een zomerse glansÉclat Minute Glow-to-Go van Clarins heeft een crèmige formule die makkelijk te vervagen is.

Éclat Minute Glow-to-Go van Clarins €34,90

Peach voor het lichaam

ONLY YOU heeft een collectie producten met perzik en vanille geur, ideaal om te ontspannen na een warme zomerdag.

ONLY YOU - You are such a babe Hand Wash €5,95 - Softest hands in the bizz Hand Cream €3,50 - Here comes trouble Shower Gel €5,95 (300ml) - Damn girl! Body Scrub €5,95 - Peachy soft skin alert! Body Cream €5,95

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.