Eindelijk vindt ook hij zijn lievelingsgeur met THE PERFUMIST MEN

Tot nu toe maakte THE PERFUMIST moderne, betaalbare geuren voor vrouwen, exclusief bij Ici Paris XL. Maar dit najaar zijn -eindelijk- de mannen aan de beurt met maar liefst drie unieke eau de parfums. Daar zit zijn lievelingsgeur zeker tussen.

Transformerende geuren

Minimalistisch, esthetisch en stylish, en dan hebben we het alleen nog over de verpakking. Bij THE PERFUMIST gaat het om de inhoud, de geuren zelf, die allemaal heel verschillend zijn, want gelaagd en intens. Bedoeld voor de groep jonge Zen en Millennial mannen die op zoek is naar de geur die hun persoonlijkheid onderstreept, past bij het moment, de mood. Dankzij de THE PERFUMIST formule (simpele verpakking, verrassende inhoud, budgetvriendelijke prijzen) is er nu een luxe eau de parfum voor iedere man, iedere dag en sfeer. Zijn transformatie is compleet.

Modern en geslaagd

De namen verklappen al iets over de inhoud. Kruidig en groen, met in de basis amber en mos: WILD SIDE WALK is de pittige, warme geur die hem laat ontsnappen naar een andere wereld. OUT IN THE STORM daarentegen is fris en energiek dankzij gember en mandarijn op een aantrekkelijke basis van amber, leer en vanille. Moet het intens en rijk zijn? LIMITLESS SKY doet zijn naam eer aan: fris door appel en bergamot, warm door pruim en kaneel, tijdloos en modern door vetiver en houtnoten.

WILD SIDE WALK – EAU DE PARFUM 50 ML

Een kruidige houtgeur met een groen, wild hart

• Topnoten: krachtige zwarte peper, frisse koriander en bergamot zorgen voor een aangename kennismaking.
  • Hartnoten: lavendel, rozemarijn en dennennaalden vormen het wildere hart, zetten de geur kracht bij.
  • Basisnoten: warme amber, mos, sandel- en cedarhout noten maken de geur warm en geven hem karakter.

OUT IN THE STORM – EAU DE PARFUM 50 ML

Een geur met een verslavende frisheid, als een verkoelende bries

• Topnoten: energiek frisse citroen en mandarijn mengen met een snufje aromatisch kaneel.
  • Hartnoten: dan ontvouwen zich pittige gember, roos en tonkaboon als de ziel van de geur.
  • Basisnoten: warme amber, aangenaam leer en zoete vanille vormen het fundament van deze intelligente compositie.

LIMITLESS SKY – EAU DE PARFUM 50 ML

Een volle geur, fris en modern, met intense houtnoten

• Topnoten: fris fruit voor een man, waarom niet? Appel en bergamot openen met hun aanstekelijke energie.
  • Hartnoten: pruim en kaneel zijn de gourmande noten in het hart, anjer is de grote verrassing
  • Basisnoten: vanille zorgt voor een zoet randje in de intense basis van vetiver, sandel- en cedarhout.

Alle geuren van THE PERFUMIST MEN zijn exclusief bij ICI PARIS XL en op iciparisxl.be verkrijgbaar vanaf eind augustus aan € 16,95.

Klik hier voor beelden in hoge resolutie.