Eyebrows on fleek met BE Creative Make Up

Perfecte wenkbrauwen zijn een kunst, en dit najaar zorgt BE Creative Make Up voor nog meer tools waarmee je je wenkbrauwen nog meer perfectioneert. ​Het huidige PERFECT BROWS gamma bestond uit verschillende kleuren wenkbrauwpotloden, transparante styling gel en een brow kit met verschillende kleuren wenkbrauwpoeder om wenkbrauwen op te vullen. BE Creative Make Up breidt haar PERFECT BROWS gamma uit met nieuwe wenkbrauwproducten.

Brow Pomade - € 14,95

Een getinte wenkbrauwcrème die de wenkbrauwen op een natuurlijke manier bijkleurt. Zo creëer jij in een handomdraai een intense blik. De innovatieve, hoogtechnologische formule is zorgvuldig samengesteld om je wenkbrauw op een natuurlijke manier op te vullen.  Vluchtige, soepele deeltjes zorgen ervoor dat de formule makkelijk uit te blenden is terwijl hij droogt op de wenkbrauw. Regen kan je niet deren want de formule is waterproof én zweetproof.

Verkrijgbaar in drie tinten: BLONDE – MEDIUM BROWN – DARK BROWN​

Ultra Precise Eyebrow Pencil - € 11,95

Of je nu strakke wenkbrauwen wil, of eerder vollere, bushy brows: met het handige Automatic Brow Pencil definieer jij je wenkbrauwen hoe jij het wil. Met de precieze punt en gepigmenteerde formule kan je niet alleen je vorm contouren, maar ook haartjes bijtekenen voor natuurlijke, vollere wenkbrauwen. Zachte oliën zorgen er op hun beurt dan weer voor dat het product evenredig verdeeld wordt op de huid voor een natuurlijk resultaat. ​

Verkrijgbaar in drie tinten: BLONDE – MEDIUM BROWN – DARK BROWN​

De Brow Pomade & het Ultra Precise Eyebrow Pencil van BE Creative Make Up zijn nu exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL op of de ICI PARIS XL webshop.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.