Florence by Mills bij ICI PARIS XL België & Luxemburg

Florence by Mills, de clean huidverzorging en make-up collectie van Millie Bobbie Brown (ook bekend als Mills). Een lijn met beauty essentials ontwikkeld met de gedachte dat schoonheid voortkomt uit liefde voor jezelf. Gericht op de Gen-Z generatie, houdt Millie rekening met een huid die voortdurend verandert.

Florence by Mills is ontstaan vanuit Millie’s missie om haar generatie te inspireren en schoonheid op je eigen manier te definiëren. Een beautylijn waarmee de doelgroep zich kan identificeren makkelijk in gebruik en betaalbaar is. Tiener zijn is over het algemeen niet makkelijk, de huid verandert, het lichaam is volop in ontwikkeling en qua uiterlijk ontwikkel je een eigen identiteit. Florence by Mills biedt de helpende hand tijdens deze schoonheidsreis met deze reeks clean en gebruiksvriendelijke producten.

Huidverzorging & make-up

De collectie bestaat uit huidverzorgingsproducten, waaronder de Clean Magic Face Wash (€14,90*), Dreamy Dew Moisturizer (€17,90*), Magic Micellar Cleansing Gel (€13,90*), Get That Grime Face Scrub (16,90*), Mind Glowing Peel Off Mask (€24,90*), Look Alive Eye Balm (€18,90*), Swimming Under The Eye Gel Pads (€35,90*) en Zero Chill Face Mist (€14,90*).

Daarnaast bevat de collectie ook make-up producten waaronder Built To Lash Mascara (€16,90*)See You Never Concealer (€18,90*)Tint N Tame Brow Gel (€16,90*) en Get Glossed Lip Gloss (€14,90*) en Bouncy Cloud Highlighter (€16,90*).

De producten moedigen de doelgroep aan om deze uit te proberen en een eigen persoonlijkheid te ontwikkelen. De natuurlijke schoonheid staat hierbij voorop. Alle producten uit de collectie zijn geschikt voor alle huidtypes, dierproefvrij, dermatologisch getest, bestaande uit vitamines en plantaardige ingrediënten en vrij van: parabenen, sulfaten en synthetische geurstoffen.

De Florence by Mills collectie is vanaf 2 augustus 2021 exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL België en Luxemburg en op iciparisxl.be en iciparisxl.lu.

*Aanbevolen verkoopprijzen als indicatie voor retailers.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier