Global Cosmetics leader Morphe breidt zijn gamma uit bij ICI Paris XL

Morphe staat bekend voor zijn volledig gamma van professionele kwaliteitstools en -make-up, met meer dan 200 kwasten en de populaire Artistry-palets. Morphe werkt ook geregeld samen met bekende make-upartists, zoals Jaclyn Hill, sociaal mediafenomeen Maddie Ziegler en singer-songwriter Madison Beer. Vanaf eind oktober 2021 zal het aantal verkooppunten waar het merk te koop is fors uitbreiden naar 10 belangrijke ICI Paris XL winkels, onder meer in Antwerpen (Meir), Brussel en Wijnegem.

Hun belangrijkste nieuwigheden voor het najaar

Filter Effect Soft Focus Foundation (€21,90) - BESTE. FILTER. OOIT.

Deze langhoudende foundation zorgt voor een natuurlijke finish die imperfecties vervaagt, terwijl de huid ook grondig wordt gehydrateerd en gevoed. Hij is gemaakt in Italië en biedt het ultieme subtiele filtereffect met ingrediënten die superprestaties neerzetten voor een perfecte finish. De fluweelzachte foundation kan naar wens worden aangebracht voor een gemiddelde tot volledige dekking. Hij is verkrijgbaar in 40 tinten voor een ruime selectie huidtinten en ondertonen. Deze foundation laat je niet in de steek want hij is waterproof, bestand tegen transpiratie en geeft niet af. Goed voor een look die zeker 12 uur mooi blijft zitten. De beste filter die je ooit hebt gebruikt!

Bevat:

• Hyaluronzuur, een gladmakende vochtinbrenger voor de huid
  • Vitamine E, een krachtige antioxidant
  • Glycerine, vochtinbrenger voor een gezonde gloed

Make It Big Volumnizing Mascara (€11,90)

Deze langhoudende mascara zet in op volume en dramatische wimpers die hun krul niet verliezen.

• 100% ervaart een onmiddellijk verlengend effect*
  • 100% ervaart instant volume*
  • 98% zegt dat de mascara makkelijk in laagjes op te bouwen is*
  • Oftalmologisch getest en veilig voor lenzendragers
    *Op basis van een klinische studie met 50 consumenten

The Big Prime Lash Primer (€9,90)

Deze primer voor de wimpers zit boordevol voedende ingrediënten. De unieke blauwe tint maakt je wimpers klaar voor dramatisch volume en versterkt de effecten en de kleur van jouw mascara.

Make It Big Plumping Lip Gloss (€13,90)

Ga voor volle lippen met voedende ingrediënten en een superglanzende finish. De formule van deze verfrissende, tintelende lipgloss is ontwikkeld om de lippen een boost te geven met hydraterend hyaluronzuur. Van alledaagse nudes tot felle tinten, deze prachtige glossy lipkleuren zijn ideaal voor een volle liplook.

Glowstunner Hydrating Tinder Moisturizer SPF 30 High Protection Broad Spectrum (€19,90) - DE PERFECTE BESCHERMING MET LICHTE DEKKING

Deze ultieme multitasker zorgt niet alleen voor een goede bescherming maar ook voor een prachtige gloed dankzij de krachtige en huidperfectionerende ingrediënten zoals hyaluronzuur, AHA's en antioxidanten. De lichtgewicht formule met zonnefilter (SPF 30) biedt bescherming tegen uv-stralen en geeft de huid een hydraterende glow voor een natuurlijke look zonder glimmen. De finish is volledig transparant en makkelijk in laagjes opbouwbaar. De moisturizer is verkrijgbaar in 15 kleuren en is geschikt voor alle huidtinten, inclusief licht, medium, gebruind, rijk en diep.

Deze getinte zonnebescherming bevat hyaluronzuur voor 24 uur hydratatie, naast krachtige herstellende AHA's en beschermende antioxidanten.

Bevat:

• Melkzuur, een krachtige AHA voor een frissere, gelijkmatigere teint
  • Allantoïne, verzacht en kalmeert ontstekingen
  • Vitamine E en citroenzuur, twee antioxidanten die goed zijn voor de huid
  • Glycerine en hyaluronzuur voor 24 uur hydratatie

Cream Blush (€13,90) – CHEEK YOU OUT

Jij hebt het heft in handen met deze unieke, vederlichte formule met voedende rozenbottelolie en vitamine E die je makkelijk aanbrengt en in laagjes opbouwt.

• Bevat rozenbottelolie en vitamine E
  • Makkelijk te blenden en in laagjes op te bouwen
  • Gaat prachtig op in de huid

Voor meer informatie over het assortiment van Morphe, ga naar www.iciparisxl.be of bezoek een van de 10 geselecteerde winkels: Antwerpen Meir, Brussel, Gent, Wijnegem, Antwerpen, Leuven, Luik, Charleroi, Charleroi, Luxemburg & Hornu.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.