Huda Beauty exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL vanaf 13 oktober

Vilvoorde - Huda Beauty, opgericht in 2013 en door Forbes gewaardeerd als 1.2 miljard dollar bedrijf, is enorm succesvol sinds oprichting, dankzij oprichtster Huda Kattan’s online presence. Huda Beauty kiest ICI PARIS XL als exclusieve landelijke retailer om hun online en offline aanwezigheid verder uit te breiden.

“We zijn super enthousiast om Huda Beauty landelijk te lanceren in heel België en Nederland bij ICI PARIS XL- dé beauty retailer en marktleider van de Benelux! We zijn zo enthousiast om de Huda Beauty-magie onder een breder publiek te verspreiden en we zijn heel blij dat we zulke geweldige partners aan boord hebben die klaar staan om met ons en al onze merken mee te groeien. ”
- Huda Kattan, oprichtster van Huda Beauty.

Oktober markeert een mijlpaal voor twee beauty magnaten: Huda Beauty en ICI PARIS XL, vanaf oktober is de volledige make-up collectie van Huda Beauty exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL. Huda Beauty staat bekend als één van 's werelds snelst groeiende cosmeticamerken met een uitgebreide en inclusive collectie aan make-up en verzorgingsproducten. Voor iedereen. Van make-up beginners tot beauty fanaten. Deze interessante samenwerking brengt Huda Beauty eindelijk naar de plaatselijke winkelstraat in België en Nederland.

“Als exclusieve retailpartner van Huda Beauty geven we gehoor aan de vraag naar aanlokkelijke beauty producten die gedreven wordt door make-up artists, experts en fanaten. We willen de ICI PARIS XL klant de imposante online experience geven die Huda Beauty biedt, maar dan ook in een fysieke retailomgeving.”
- Linda Alblas, Managing Director ICI PARIS XL Benelux

Vanaf 13 oktober is de gehele Huda Beauty collectie online verkrijgbaar. Daarnaast vind je vanaf 13 oktober ook een selectie van bestsellers uit de Huda Beauty collectie in 15 geselecteerde ICI PARIS XL filialen in België (lijst online te raadplegen). WISHFUL & Kayali Fragrances zijn vanaf 27 oktober online verkrijgbaar via www.iciparisxl.be.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona