ICI PARIS XL blinkt uit met Armani Beauty

Vanaf 27 april 2021 zullen jouw favoriete Armani Beauty producten online en in-store bij ICI PARIS XL Sint-Niklaas Waasland verkrijgbaar zijn. ICI PARIS XL verheugt zich om het beautymerk te verwelkomen.

Wij zijn heel enthousiast om de exclusieve luxe van Giorgio Armani Beauty make-up weldra te kunnen aanbieden. Dit merk laat elegantie en eenvoud samensmelten samen voor een prachtige look.
Liesbeth Rodiers, Commercial manager ICI PARIS XL BeLux

Armani Beauty heeft een revolutie teweeggebracht in de beautywereld door vooruitstrevende formules te introduceren die backstage tot stand kwamen, en bleef alle jaren voortdurend innoveren. Armani Beauty gelooft dat ‘jezelf zijn’ de ultieme vorm van elegantie is. Om deze reden ontwikkelt Armani beautyproducten met eigenschappen als een uitzonderlijke lichtheid, langdurige hold, comfort en applicatie-gemak.

“Ik ben ervan overtuigd dat beauty van binnenuit komt. Mijn creaties zijn dan ook niet ervoor gemaakt om iemands individuele persoonlijkheid te verbergen of te verstoppen maar om deze juist te laten zien.”
- Giorgio Armani

Ontdek de Armani glow

Eerst bereid je de huid voor op de overige make-upapplicatie met de Luminous Silk Hydrating Primer (€ 50,00). Vervolgens kun je met de Luminous Silk Foundation (€ 52,00) corrigeren, egaliseren en perfectioneren zodat je direct een stralende huid krijgt. De Armani Beauty Luminous Silk Foundation is geïnspireerd door zijde. De textuur maskeert niet waarbij de huid haar stralende gloed kan onthullen. De teint wordt gecorrigeerd en geëgaliseerd voor een onberispelijke finish. Met een collectie van maar liefst 40 tinten is er voor elke huidskleur Luminous Silk Foundation tint te vinden.

Erna kun je met de Luminous Silk Multi-Purpose Concealer (€ 37) bepaalde plekjes camoufleren, highlighten of vervagen. Dan breng je de Luminous Silk Fluid Sheer Glow Enhancer (€ 38) aan voor een schitterende gloed, een opleving voor je teint.
Luminous Silk Glow Fusion Powder (€ 68)
 dient tot slot als de ultieme finishing touch om een blijvende Armani glow te creëren.

Eyecatchers van Armani Beauty

Smooth Silk Eye Pencil

De zijdezachte textuur glijdt moeiteloos over de ogen om ze subtiel te definiëren of te intensiveren. Dankzij de smudge tip verandert de Smooth Silk Eye Pencil (€ 24,00) in een smokey eyeliner. De Smooth Silk Eye Pencil is beschikbaar in 5 tinten.

Eye Tint

De vloeiende oogschaduw blijft tot 16uur smudge-proof en de levendige speelse kleuren kunnen eindeloos worden gelaagd. Eye Tint (€ 34,00) kan gelijkmatig op de oogleden worden aangebracht als schaduw, en in de juiste tinten op de huid als highlighter. De Eye Tint is beschikbaar in 24 tinten.

Eyes To Kill Classico Mascara

De diepzwarte tint van de Eyes To Kill Classico Mascara (€ 36,00) is sterk en verleidelijk, om een perfectionerende finishing touch toe te voegen aan de iconische Smokey Eyes.

De Smooth Silk Eye PencilEye Tint en Eyes To Kill Classico Mascara van Armani Beauty zijn onmisbaar voor de perfecte Smokey Eye-look . Deze producten creëren een maximale impact met minimale tijd en moeite. De eindeloos blendable formulen zijn gemakkelijk te smudgen en mistake-proof.

Breng eerst de Smooth Silk Eye Pencil aan om de look te definiëren voor een intense blik. Een vleugje Eye Tint benadrukt alle oogvormen. Vervolgens versterkt Eyes To Kill Classico Mascara de wimpers met volume en intensiteit van kleur.

Armani Beauty is verkrijgbaar vanaf 27 april 2021 online op www.iciparisxl.be en in-store bij ICI PARIS XL Sint-Niklaas Waasland.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.