ICI PARIS XL herverkozen tot Beste Winkelketen & Webshop van België in de categorie parfumerie

ICI PARIS XL wordt voor de 14de keer benoemd tot Beste Winkelketen van België in de categorie Parfumerie 2020-2021. Hiernaast wint ICI PARIS XL voor de 3de keer de prijs van Beste Webshop van België in de categorie Parfumerie.

De genomineerden werden beoordeeld op belangrijke aspecten, zoals de prijs-kwaliteitverhouding, het prijsniveau, promotieaanbiedingen, vaardigheden van het personeel, de service en de sfeer in de winkel, de innovaties in het assortiment. De webshop werd hiernaast beoordeeld op een aantal bijkomende factoren zoals klantenservice, gebruiksvriendelijkheid, betaling en levering.

De belangrijkste reden voor het kiezen van een bepaalde winkelketen is de prijs-kwaliteitverhouding, gevolgd door de vriendelijkheid van het personeel en het assortiment van de winkel. Lange wachtrijen bij de kassa, opdringerig personeel en drukke winkelstraten zijn de grootste bronnen van irritatie voor klanten.

ICI PARIS XL wil haar medewerkers en klanten graag bedanken!

Linda Alblas - van den Burg, Algemeen Directeur van ICI PARIS XL België, is bijzonder trots op haar medewerkers: "We zijn extra trots dat we ook dit jaar deze prijs winnen!  Onze medewerkers hebben laten zien dat ze zich zeer goed aan kunnen passen aan de andere werkomstandigheden die door de COVID crisis zijn ontstaan en zij laten een enorme passie voor hun vak en voor onze klanten zien. Zij zorgen er elke dag voor dat onze klanten zich gerespecteerd, begrepen, beschermd en geïnspireerd voelen. En dat alles met als doel dat elke klant onze winkel verlaat met een glimlach op haar gezicht. De verkiezing tot beste winkelketen is dan ook een geweldige beloning voor alle collega’s die dit mogelijk maken!”

www.iciparisxl.be