ICI PARIS XL introduceert als eerste beauty retailer in België Click & Collect

ICI PARIS XL heeft Click & Collect gelanceerd. Een service die de consument in de gelegenheid stelt om online een bestelling te plaatsen en deze na een uur op te komen halen in een ICI PARIS XL winkel naar keuze.

“We merken dat de klant steeds meer van ons verlangt. Zo is er in toenemende mate behoefte aan het direct verkrijgen van producten. De juiste service bieden is dan van essentieel belang. Door de bestelling door te geven via de Click & Collect button op de website, wordt teleurstelling voorkomen. De klant kan namelijk op dat moment zien of het specifieke product verkrijgbaar is in een winkel binnen een straal van 30 kilometer. Dus ook als het niet voorradig is. Real-time inzicht in de voorraad per winkel zorgt voor een garantie van de beschikbaarheid van het product. Met als einddoel de klant nog effectiever en meer servicegericht te bedienen”, aldus Joost van Bergeijk, directeur Marketing & Customer Experience van ICI PARIS XL - BENELUX.

Hoe werkt het?

De klant plaatst een bestelling online en kiest bij de afronding in welke winkel hij of zij het pakketje wenst op te halen. Deze kan dan, zonder extra kosten, na één uur opgehaald worden. Zodra de bestelling klaar staat, ontvangt de klant een e-mail. Dat is hét moment dat de bestelling opgehaald kan worden. Indien gewenst, krijgt de klant ter plaatse ook nog een passend advies.

De voordelen voor de klant in een notendop:

• Online orders plaatsen en producten één uur na aankoop in bezit hebben
  • Mogelijk bij alle winkels en op het gehele assortiment
  • Ophalen wanneer het jou uitkomt
  • Zekerheid dat je producten er zijn als je naar de winkel gaat
  • Persoonlijk advies over je bestelde producten door een Beauty Expert
  • Ophalen waar jij wilt dankzij het grote winkelnetwerk.