ICI PARIS XL lanceert SCENTO x Think Pink kaars ter ere van borstkankermaand

ICI PARIS XL & THINK PINK zijn sinds een aantal jaar trouwe partners in de strijd tegen borstkankers. Al sinds 2008 werkt ICI PARIS XL jaarlijks samen met een goed doel. Naar aanleiding van oktober, borstkankermaand zet deze samenwerking zich voort. THINK PINK informeert en sensibiliseert, financiert wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker, ondersteunt zorg- en nazorgprojecten en verdedigt patiëntenrechten.

Tijdens de maand oktober schenkt ICI PARIS XL 5 euro aan het Think Pink bij aankoop van iedere SCENTO Peony & Rose kaars. De kaars wordt speciaal hiervoor in limited edition verpakking gestoken. Het parfum is vrouwelijk, elegant en verspreidt een oneindige fantastische geur van lychee, pioenen en rozen.

Hiernaast zorgt ICI PARIS XL in samenwerking met Think Pink ook extra ondersteuning voor herstellende vrouwen. De ICI PARIS XL Beauty Advisors helpen met tips en tricks om jezelf op je best te kunnen voelen en de juiste verzorging en make-up te kunnen aanbrengen waar je mee kan stralen.

De limited edition SCENTO X Think Pink Peony & Rose kaars is de hele maand oktober verkrijgbaar bij de ICI PARIS XL-winkels of op iciparisxl.be voor €14,95. Bij elke verkochte kaars gaat een donatie van 5 euro naar Think Pink.