ICI PARIS XL presenteert: Nieuwe Anti-aging Producten van TIME by ICI PARIS XL

De Kunst Van Anti-aging

Anti-aging vraagt om actieve ingrediënten in hightech formules. ICI PARIS XL ontwikkelde daarom in 2019 de TIME verzorgingsserie, bestaande uit kwalitatieve skincareproducten in mooie luxe verpakkingen en met bewezen resultaten. Maar wel met een fijne prijs. Bij de bestaande verzorgende en verstevigende lijn komen nu nog twee doeltreffende producten bij: een multifunctionele lotion en een Glowing Mask. Geschikt voor alle huidtypes, met name de droge huid.

4-in-1-Lotion (400 ml - € 16,95)

Deze reinigende lotion is een alleskunner want hij verfrist, hydrateert, verzacht en strijkt glad. Met dank aan verzachtend korenbloem- en saliewater aangevuld met aloë vera en vitamine B5, een in balans brengend witte waterlelie-extract en gladstrijkend  hyaluronzuur

Breng tweemaal per dag aan op een schone huid, de hierop volgende verzorging zal zijn werk nòg beter kunnen doen.

Tip: Gebruik je vingertoppen voor het aanbrengen van de lotion, zo gaat er geen product verloren in het wattenschijfje en profiteert de huid 100% van alle ingrediënten.

Anti-aging Glowing Mask (75 ml - € 16,95)

Een masker met actieve werkstoffen uit algen en korenbloem, aangevuld met vitamine C, Panthenol en een extract van zuiverende Mungbonen

Breng dit zachte, goudkleurige masker tweemaal per week in een dikke laag op. Na 10 tot 15 minuten ontspannen is de huid stralender, zijn fijne lijntjes en rimpeltjes minder zichtbaar en voelt de huid soepeler en steviger aan.

Tip: gebruik een mask applicator voor het aanbrengen van het Glowing Mask.

Bewezen resultaat!

Een testpanel van 20 vrijwilligers gebruikte de nieuwe TIME producten 28 dagen en gaf per product boven de 90% resultaat aan, vaak ook 95% en zelfs 100%!

Exclusief verkriigbaar bij ICI PARIS XL en op iciparisxl.be vanaf april 2021.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.