ICI PARIS XL Skincare AQUA Hydrashot voor je huid

Want je kunt je huid nooit genoeg hydrateren!

Ze zijn als een verfrissende duik: hydraterend met hyaluronzuur en zuiver gletsjerwater uit de Zwitserse Alpen, gemaakt van +- 80% natuurlijke ingrediënten. Het AQUA verzorgingsgamma van ICI PARIS XL is geüpdatet, alle formules zijn nu vegan en geschikt voor alle huidtypes. De verpakkingen kregen een nieuw design en zijn nu zonder cellofaan, beter voor het milieu.

De dagcrèmes, het serum en de oogcrème voorzien de huid 8 uur lang van hydratatie, en dat is bewezen. De producten trekken snel in, plakken niet en zijn lekker licht en verfrissend in de zomer(vakantie). En nog meer goed nieuws: geen product is duurder dan € 15.

„Hydrating Cream (€ 13,95), „Hydrating Cream Gel (€ 13,95) en „Hydrating Serum (€ 13,95).

De Aqua Beautyroutine

Met de AQUA producten kan je een perfecte beautyroutine maken. Gebruik tweemaal per dag op je schone huid. Eerst het serum en dan de dagcrème of -gel, vergeet je nek niet!

De parfumvrije oogcrème (€ 13,95) is geschikt voor de dunne huid van de oogzone en trekt, zachtjes ingeklopt met je ringvinger (die minder sterk is), snel in.

De handcrème bevat behalve hyaluronzuur en gletsjerwater ook voedende shea-boter, net als de Body Lotion (€ 9,95). Breng die laatste aan op een nog licht vochtige huid, direct na het douchen.

De volle, voedende lipbalm met sheaboter en amadelolie is vegan.

„Hydrating Hand Cream (€ 7,95), Hydrating Lip Balm (€ 5,95).

Tweemaal per week is het Hydraterend Sleeping Mask (een gelmasker) een fijne aanvulling op je routine, net als het exfoliërende en verfraaiende Voetenmasker (met melkzuur, glycolzuur en sheaboter). Het is zomer, door zon en transpiratie verliest de huid meer vocht, AQUA vult dat weer perfect aan.

„Hydrating Sleeping Mask (€ 13,95), „Hydrating Voetmasker (€ 4,95).

Tip: Cool!

Hittegolf? Zet de producten in de ijskast!

Tip: zomer en winter mooie voeten

Voeten gaan vaker bloot in de zomer, dus maak ze extra mooi. Het exfoliërend Voetenmasker bestaat uit in een masker gedrenkte ‘sokken’ die je aantrekt over droge schone voeten. Voetjes van de vloer, en in (minimaal) 20 minuten zijn ze weerzacht en toonbaar. Dat is nog eens een goed excuus om te relaxen!

Exclusief bij ICI PARIS XL en op iciparisxl.be sinds april 2021.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.