ICI PARIS XL steunt THINK PINK en OPERATION SMILE

5/9: INTERNATIONAL CHARITY DAY

THINK PINK

ICI PARIS XL en THINK PINK vragen meer aandacht voor borstkanker en de tweejaarlijkse screeningsmammografie voor vrouwen tussen 50 en 69 jaar van het Bevolkingsonderzoek Borstkanker. THINK PINK informeert en sensibiliseert, financiert wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker, ondersteunt zorg- en nazorgprojecten en verdedigt patiëntenrechten.

ICI PARIS XL en THINK PINK slaan de handen in elkaar om de strijd tegen borstkanker aan te gaan. Al sinds 2008 werkt ICI PARIS XL jaarlijks samen met een goed doel. THINK PINK is sinds 2017 de partner van ICI PARIS XL. Dit jaar, zullen alle Belgische en Luxemburgse ICI PARIS XL-parfumerieën de Think Pink lintjes (€1 per lintje) verkopen van 18/09 tot en met 31/10/2020.

Voor meer info over THINK PINK: http://www.think-pink.be/nl/

OPERATION SMILE

A.S Watson Group, waar ICI PARIS XL deel van uitmaakt, lanceerde onlangs zijn allereerste wereldwijde CSR-programma Give a Smile.  De ouders van kinderen met een hazenlip in ontwikkelingslanden hebben vaak niet de financiële middelen om hun kinderen te laten opereren. Terwijl het kan gaan om levensreddende operaties. Samen met de organisatie Operation Smile heeft deze campagne ervoor gezorgd dat maar liefst 1500 kinderen in ontwikkelingslanden geopereerd konden worden.  Hierdoor kunnen zij zich weer met een lach richten op de toekomst, zonder problemen met eten, drinken en spreken. ICI PARIS XL ondersteunt deze campagne waardoor deze kinderen voor het eerst kunnen glimlachen.

BE CREATIVE MAKE UP
SENSUAL SHINE 005 SOFTIE
BE CREATIVE MAKE UP
SENSUAL SHINE 005 SOFTIE

Dit jaar, zullen alle Belgische en Luxemburgse ICI PARIS XL-parfumerieën en de e-shop de BE CREATIVE MAKE UP - SENSUAL SHINE 005 SOFTIE lipstick verkopen ten behoeve van de organisatie Operation Smile voor €14,95. Tijdens de hele maand oktober schenkt ICI PARIS XL per verkochte lipstick €2 aan Operation Smile.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona