ICI PARIS XL verwelkomt Morphe in België

Dit najaar komt Morphe, het gerenommeerde make-up merk en beauty powerhouse uit de Verenigde Staten, eindelijk naar België! Vanaf 30 oktober 2020 kan je bij ICI PARIS XL terecht voor je favorieten uit de collectie. De producten zullen te koop zijn op www.iciparisxl.be en in geselecteerde ICI PARIS XL winkels.

Wie is Morphe?

Opgericht door het broer-en-zus duo, Linda en Chris Tawil, ontwikkelde Morphe een steeds groter wordende, trouwe aanhang, en levert het professionele make-up en make-uptools tegen betaalbare prijzen. De Tawils erkenden de kracht van sociale media sinds de eerste stadia van de opbouw van hun bedrijf en werken samen met make-upartiesten en bloggers die consequent hun liefde voor Morphe-producten deelden met hun groeiende fans en volgers. Met 10,8 miljoen Instagram-volgers zet het merk make-upfans en influencers in de kijker op zijn sociale pagina's.

De producten

35M BOSS MOOD ARTISTRY PALETTE (€28,90)

35 take charge shades. Klaar om de wereld te tonen wie de baas is? Dat dachten we wel... Dit levendige kleurenpalet met multidimensionale metallics en waanzinnig romige matte kleuren helpt je groots te leven en de leiding te nemen (met metallic en matte finish).

OUT & A POUT LIP TRIO Blushing Nude (€19,90)

Ready for some serious nude attitude? Deze trio's doen je hart sneller kloppen. Deze bevat een zijdezachte lipstick, een diep gepigmenteerd lippotlood en een superglanzende lipgloss, zorgvuldig geselecteerd door Morphe's @LipstickNick om jouw perfecte nudelook te creëren. Draag ze alleen of breng ze aan in laagjes voor een schitterende look waarmee je door de dag of 's avonds de show steelt.

De collectie omvat

• een cream lippenstift in Flirt (nude blush met creamy finish)
  • een lipgloss in Boho (zachtroze)
  • een lippotlood in Love Bite (roodachtig beige)

EYELID PRIMER TRANSLUCENT (€10,90)

Waar een stoutmoedige Morphe Babe ook gaat, haar killer oogschaduw volgt haar. De long-wearing waterproof oogschaduwprimer voelt zijdezacht aan, droogt transparant op en laat je gedurende 12 uur niet in de steek. Je oogschaduw gaat niet in rimpeltjes zitten en de kleuren blijven schitteren zodat jij alles kan geven. Maak kennis met je partner in prime.

EYE GOT THIS BRUSH SET (€14,90)

4 Brushes for a Li’l peek-me-up.

Oh, deze Babes? Dit zijn vier synthetische oogschaduwkwasten, meer heb je niet nodig om al die prachtige looks te creëren. Komaan, probeer ze even!

De set omvat

• een ovalen oogschaduwkwast
  • een professionele stevige blenderkwast voor de oogplooi
  • een spitse miniblenderkwast
  • een schuin afgesneden eyelinerkwast

CONTINUOUS SETTING MIST (€17,90)

Verdedig je kunstwerkjes, Morphe Babe. Zeg 'hallo' tegen jouw nieuwe favoriete make-upsettingspray en 'vaarwel' tegen smeltende, caking of vervagende make-up! De setting mist biedt een continue spray voor gelijkmatig en gecontroleerd aanbrengen. De fijne micromist fixeert vloeibare of poedermake-up met een stralende afwerking. Dit wordt je nieuwe obsessie!

• Originele, cult-favourite formule
  • Geeft een stralende afwerking
  • Bevat vitamine E, vitamine B5 en fruitextracten
  • Continue krachtspray zorgt voor gelijkmatig en gecontroleerd aanbrengen

Gebruiksaanwijzingen: Hou de fles 20-25 cm van je gezicht. Sluit je ogen en spray de mist over heel je gezicht.

Geen ge-mist-e kans?

• Spray je kwast in met de Continuous Setting mist om highlighter aan te brengen, zodat die echt in het oog springt.
  • Maak je make-upspons vochtig met Continuous Setting mist en gebruik ze om uitgedroogde of doffe make-up op te frissen.

Morphe is vanaf 30 oktober exclusief verkrijgbaar in beperkte ICI PARIS XL winkels en online op www.iciparisxl.be.

Voor meer beeldmateriaal in hoge resolutie kan je hier terecht.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona