INTIMACY lanceert INTIMACY Rouge

De sensuele gourmand die jouw signature scent wordt

In 2016 besloot een groep Franse parfumenthousiasten geuren te gaan maken met de focus op de inhoud. Geen celebs in een dure billboard campagne, geen designerflacon, maar wel een perfect goede geur gemaakt met de allerbeste ingrediënten. INTIMACY investeert in wat je op je huid draagt, in de essentie.

Met de mooiste grondstoffen creëert INTIMACY sindsdien elegante, klassieke geuren die mooi blenden met jouw persoonlijkheid, nooit vervelen en de signature scent worden waar anderen je aan herkennen. Duurzaam, want je wilt INTIMACY iedere dag bij je dragen.

Een zoete, verslavende gourmand

Wat nog ontbrak in de geurcollectie was een zoete Oriëntaal, een jonge, sensuele damesgeur voor de vrouw die weet wat ze wil: een bruisend leven vol uitdagingen en romantiek. Daarom lanceren we INTIMACY Rouge. Een verleidelijk, verslavend eau de parfum, een ‘gourmand’ die ook fruitnoten en bloemen bevat. De geur onderstreept de vrouwelijke sensualiteit en zegt: dit is wie ik ben, dit is mijn geur, mijn soulmate.

INTIMACY Rouge is als een liefdesgedicht, een ode aan passie, de intimiteit waar we na een periode van afstand houden zo naar verlangen. Door de gelaagdheid is het eau de parfum verrassend: na fruitnoten volgt een elegant rozennectar en de sensuele zoete basis geeft de geur haar heel eigen identiteit en lange ‘scent trail’.

De topnoten: sprankelende sinaasappel in een verrassend akkoord met hartverwarmende pruim. De combinatie van deze fruitnoten, de een energiek, de ander warm en zoet, is iets om telkens weer naar uit te kijken.

Het hart: Rozennectar, dat de geur haar elegantie geeft en haar volwassen maakt, klassiek. Muskus, dat als een voile over de huid ligt, subtiel sensueel, verslavend.

De basis: Vanille geeft haar een prettige aantrekkingskracht, patchouli maakt haar Oriëntaals en onvergetelijk.

Gebruik INTIMACY Rouge direct op je huid, zodat de geur kan versmelten met jouw persoonlijke geur. Je hoeft niet veel te gebruiken, INTIMACY Rouge is een eau de parfum en heeft dus een behoorlijke impact en ‘staying power’.

INTIMACY Rouge Eau De Parfum is vanaf eind september exclusief bij ICI PARIS XL en op iciparisxl.be verkrijgbaar aan € 49,95 (50ml). INTIMACY Rouge Giftset is vanaf 4 oktober exclusief bij ICI PARIS XL en op iciparisxl.be verkrijgbaar aan € 49,95.

Klik hier voor beelden in hoge resolutie.