Intimacy Men Urban, de geur van succes​

​Het Franse parfumhuis INTIMACY kende een snelle start sinds haar lancering in 2016.  Intussen is het merk toe aan haar vierde herengeur in samenwerking met parfumeur, François Robert: INTIMACY MEN Urban. Een frisse, gesofisticeerde geur in een elegant jasje. Het ideale parfum voor de moderne, ambitieuze man die klaar is om de wereld te veroveren.

Elke man heeft een eigen, unieke geurbeleving, hierbij hoort uiteraard een parfum die bij zijn persoonlijkheid past. Een geur die z’n eigen verhaal vertelt, en zijn eigen stempel drukt op alles wat hij onderneemt. ​ INTIMACY MEN Urban: een klassieke, gesofisticeerde elegantie in een modern jasje. Deze houterige, oneindig mannelijke geur past helemaal bij de moderne man on top of his game. ​Het parfum vervoert de drager naar een heuse urban jungle: een elegant universum, waar ambitie en doorzettingsvermogen de sleutel zijn tot succes.

De combinatie van peer, ananas en pittige kardemom nuances zorgen voor een elegante en unieke frisheid. ​Een verfijnde kern van iris, geranium en lavendel ondersteund door een stevige, feilloze basis van patchoeli, vanille en leder ​brengt het parfum helemaal in balans. ​

Het nieuwe INTIMACY Men Urban gamma bestaat uit drie producten:

• EAU DE PARFUM 75 ml ​- € 49,95​
  • HAIR & BODY SHOWER GEL ​- € 15,95​
  • Giftset EAU DE PARFUM 75 ml en SHOWER GEL​ - € 49,95​

INTIMACY MEN Urban is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL vanaf oktober 2020.​
Voor beelden in hoge resolutie, klik
hier.