INTIMACY’S NIEUWSTE TELG: INTIMACY CAPRI

Wie Capri zegt, denkt meteen aan een zonnig strand, omgeven door een azuurblauwe Middellandse zee. Stel je voor, een geur die je in een oogwenk meevoert naar het zorgeloze leven op een eiland waar de zon altijd schijnt. Warm, en tegelijkertijd heerlijk fris. Dat heerlijke gevoel van vertoeven op een zonnig eiland met een zacht zeebriesje dat door je haren waait. INTIMACY vereeuwigde dit gevoel in een limited edition parfum voor tijdens de zomermaanden: INTIMACY Capri.

Vanuit een passie voor de wijde, vrije natuur in al haar elementen ontwikkelde parfumeur Corinne Cachen INTIMACY Capri. Ze houdt van spelen met verschillende, uiteenlopende ingrediënten en brengt deze samen tot een gebalanceerde geur die onmiddellijk aan bepaalde plaatsen, momenten doet denken.

ZWOELE ZOMERGEUR
Een warm, zomers parfum dat als een koel briesje je neusgaten binnenkomt dankzij de frisse topnoten van petitgrain en bergamot.

Het zachte, bloemige hart bestaande uit een royaal geurend boeket van witte bloemen geeft het parfum die ultravrouwelijke, verfijnde toets

De warme basis van musk, tonkabonen en patchouli brengt het parfum helemaal in balans, voor een intense basis die als een warme zonnestraal de huid streelt.

ZONNIGE FLACON
Ook voor dit parfum werd gekozen om de traditionele signatuurvorm van de INTIMACY flacon te behouden. Voor het transparante glas aan de bovenkant van de fles werd gekozen voor een warme, oranjeroze gloed, net als de lucht bij een zomerse zonsondergang. Stijlvol afgewerkt met gouden randen en dop.

De onderkant van de flacon werd voor de gelegenheid afgewerkt met een rieten patroon, een natuurlijk design dat een extra zomerse toets aan het flesje geeft. Het voelt immers een beetje aan als die zomerhoed die je draagt om naar het strand te gaan.

Vanaf nu exclusief verkrijgbaar aan € 49,95 in alle ICI PARIS XL parfumeries en online op www.iciparisxl.be.

Voor meer beeldmateriaal in hoge resolutie kan je hier terecht.