Klein budget, groots cadeau

ICI PARIS XL CADEAUGIDS #1

Wil je geen groot budget uitgeven aan een geschenk of zoek je nog een leuk kleinigheidje? Bij ICI PARIS XL vind je ook heel wat leuke ideeën voor een klein budget. Maar daarom zeker niet minder leuk! Van heerlijk geurende badconfetti tot een gedurfd parfum: deze cadeaus shop je allemaal onder de 25 euro.

1. ANTI-AGE KRACHTPATSER

Serums zijn normaal gezien vrij prijzig omdat ze boordevol krachtige ingrediënten zitten die een specifiek huidprobleem aanpakken. Maar ook voor een klein budget bestaat er een powerserumTime Night Specific Anti-Aging Concentrated Serum van ICI PARIS XL! Die helpt de huid gedurende de nacht herstellen zodat je wakker wordt met een stralende, strakkere en gladdere teint. (€ 19,95)

2. BADEN IN LUXE

Doe eens wat me-time cadeau met de Oh My Sweetness Bath Confetti van Only You. Hoe het werkt? Gooi zoveel sterretjes in je bad als je wil, kijk hoe ze oplossen, ruik hoe relaxerend ze geuren en voel hoe ze je huid verzorgen. Héérlijk! (€ 4,95)