Nieuw bij ICI PARIS XL: de Scento Island Lemon & Sea Salt collectie

Scento... een naam zachtjes in het oor gefluisterd als een goed bewaard geheim.

Waan jezelf deze zomer in een onberispelijk boetiekhotel op een zonovergoten eiland met de Island Lemon & Sea Salt limited edition collectie van Scento. Een heerlijk frisse en verfijnde geur die jouw huis vervult met luxueuze klasse.

Het resultaat is een collectie van geurstokjes van 200ml en een mini set die bestaat uit een mini shower gel van 50ml, mini body scrub van 50ml en mini body lotion van 50ml – ideaal om deze nieuwe geur te ontdekken.

Het parfum bestaat uit topnoten van yuzu, bergamot citroen en dragon, aangevuld met hartnoten van nootmuskaat, waterlelie en zeezout. De basisnoten tabak, musk, sandelhout, ceder en vetiver maken de tropische geur af.

Deze limited edition ISLAND LEMON & SEA SALT collectie is exclusief verkrijgbaar voor €19,95 op www.iciparisxl.be.

Voor meer beeldmateriaal in hoge resolutie kan je hier terecht.