Nieuwe vegan & milieuvriendelijke producten als uitbreiding van het gamma Nature by ICI PARIS XL

Groen en betaalbaar, ja het kan!

Natuurlijk en gemaakt in Frankrijk met lokale ingrediënten zoals fruit en planten: ICI PARIS XL liet al in 2020 zien dat skincare voor +- 95% natuurlijk kan zijn met de producten van Nature by ICI PARIS XLVegan, mild en voor alle huidtypes- en condities. De kleine verpakkingen zijn handig op reis, de grote maken je voetstap nòg kleiner.

Dit voorjaar zijn er nieuwe Nature by ICI PARIS XL producten die een compleet natuurlijke beautyroutine mogelijk maken, en dat voor een zacht prijsje. Ingrediënten als pistacheboter, maanzaadjes en papaverolie maken de producten bijzonder en origineel.

De nieuwe Nature by ICI PARIS XL uitbreiding bestaat uit:

• Grondig reinigend Micellair Water met verzachtende aloë vera. 100 ml aan € 7,95 of 500 ml aan € 15,95.
  • Romige, hydraterende Cleansing Milk met aloë vera. 100 ml aan € 7,95 of 500 ml aan € 15,95
  • Soothing Tonic Lotion met lindenbloesem, gebruik gewoon je vingertoppen. 100 ml aan € 7.95 of 500 ml aan € 15,95.
  • Luchtige Body Cream, een fluffy textuur met pistacheboter. 130 gram aan €15,95.
  • Verzorgende Exfolitating bodyscrub met maanzaadjes en papaverolie. 200 ml aan € 15,95.

Vanaf nu exclusief verkrijgbaar in de ICI PARIS XL-winkels of op iciparisxl.be

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.