ONLY YOU YOU'RE MY BOO HALLOWEEN PALETTE

De make-up van je (engste) dromen

Heb je de nieuwste make-up trends gezien? Complete schilderijtjes met lekker veel rood op en rond de ogen, beetje spooky, beetje heftig? Welnee. Doe er nog een schepje bovenop voor de griezeligste feestdag van het jaar: Halloween (niet voor watjes) op 31 oktober.

Met het YOU'RE MY BOOH HALLOWEEN PALETTE van ONLY YOU (exclusief bij ICI PARIS XL) kun je, als alle zombies weer verdwenen zijn, nog net zoveel lol hebben.

Schrik van je eigen spiegelbeeld

Niet minder dan 9 tinten met een glinsterende of juist matte finish, uitgevoerd in sterk gepigmenteerde kleuren die echt knallen en je dringend uitnodigen creatief te zijn, grenzen op te zoeken en die lekker óver te gaan. Trek eens een rode eyeliner, laat je ogen ‘poppen’ door over het hele ooglid roze te gebruiken en trek een grafisch lijnenpatroon in zwart of paars. Je schrikt prettig van je eigen spiegelbeeld! Rode wenkbrauwen, ja je leest het goed, zijn trouwens niet alleen fun op 31 oktober!

Alle zombies richting uitgang

Ook na Halloween zijn deze trendy kleuren een toffe aanvulling op je make-up collectie. ONLY YOU maakt make-up waar je blij van wordt voor heel toegankelijke prijzen. Zo kun je nog eens een feestje bouwen. Booh!

Het ONLY YOU "YOU'RE MY BOOH" HALLOWEEN PALETTE is vanaf 18 oktober 2021 exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL aan € 9,95.

#ONLYYOUHALLOWEEN #ICIPARISXLEXCLUSIVE

Voor meer informatie en beelden in hoge resolutie, ga naar de Media Gallerij.