PAT McGRATH LABS exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL

PAT McGRATH LABS, het high-end beauty merk opgericht in 2015 door Dame Patricia Ann McGrath, komt naar België. McGrath wordt onder andere door het tijdschrift Vogue de meest invloedrijke visagiste ter wereld genoemd. In 2019 werd ze opgenomen in de lijst met 100 meest invloedrijke mensen van Time. ICI PARIS XL is heel enthousiast om dit merk exclusief naar België en Luxemburg te brengen vanaf 7 mei.

Met haar creatieve visie is McGrath al meer dan 25 jaar een voorbeeld in de beautywereld. Haar legendarische creatieve kracht heeft beauty en mode internationaal getransformeerd. Elk seizoen creëert Pat McGrath de schoonheidsconcepten en looks voor meer dan 60 haute couture en prêt-à-porter shows in Milaan, Parijs, Londen en New York voor 's werelds meest prestigieuze ontwerpers en luxemerken.

McGraths eerste product, GOLD 001, was in recordtijd uitverkocht nadat het in de herfst van 2015 op sociale media was verschenen. Sinds die dag is PAT McGRATH LABS doorgegaan met het uitbrengen van inspirerende en innovatieve producten en ongelooflijke samenwerkingen die de grenzen van schoonheid hebben verlegd als geen ander merk in de industrie.

De nieuwste collecties van PAT McGRATH LABS

Liquilust™ Legendary Wear Matte Lipstick

Laat een fantasie van kleuren de vrije loop. Deze baanbrekende, comfort-matte formule dompelt lippen onder in een ultra-fluweelzachte, volle kleurlaag die nooit uitdroogt of kleverig of strak aanvoelt. De prachtige, geklopte textuur glijdt moeiteloos over de lippen, met genoeg speeltijd voordat hij opdroogt, en  heeft een lichte afwerking die als een tweede huid aanvoelt. Dankzij een propriëtairstretch-effect beweegt de kleur met de lippen mee, terwijl je met de tapse Teardrop-applicator je pout kunt omlijnen, opvullen en blenden tot weergaloze perfectie: van een strakke opaciteit tot een diffuus kleurverloop.  De stijvolle, veelzijdige formule  tilt finesse naar een hoger plan met een moeiteloze mengbaarheid voor een weelderig kleurverloop en gepersonaliseerde kleur.

6 tinten (€31,90):

• Divine Nude
  • Divine Rose
  • Elson 4
  • Flesh 3
  • Wild Orchid
  • Pink Desire

Maak kennis met de Divine Rose II collectie

De Divine Rose II-collectie biedt een verleidelijk boeket van rebelse, op de roos geïnspireerdekleurschakeringen en krachtige pigmenten. Naast de wereldwijde rerelease van de cultfavoriet MOTHERSHIP VIII: Divine Rose II Oogpalet in een roze metalen Limited Edition-verpakking, bevat de collectie GLOEDNIEUWE releases voor ogen, lippen en huid in de meest futuristische formules ooit. Geef je over aan het subtiele paradijselijke genot van aanlokkelijke, elegante tinten.

• Skin Fetish Ultra Glow Highlighter (€ 50,90): Hoge intensiteit, glinsterende dimensie, sublieme glans. Een stralende, revolutionaire highlighter van gel-poeder voor een verbeterde glans en ongelooflijke aantrekkingskracht.
  • Divine Rose Luxe Quad Eternal Eden (€ 60,90): Eclectische formule, verleidelijk hypnotisch. Stralende roos-tinten die ogen omtoveren in een boeket van schoonheid.
  • Mothership VIII Divine Rose II ARTISTRY OOGPALET (€ 124,90): Het populaire cosmetische cultobject.
  • MatteTrance™ Lipstick DIVINE ROSE (€ 38,90): Comfortabele, fluweelzachte matte afwerking. Stoere indrukwekkene kleur.
  • PermaGel Ultra Lip Pencil Buff en Suburbia (€ 32,90): Moeiteloze lipcontouren. Twee roze getinte lippotloden, die zijn ontworpen om naadloos te mengen en contour en structuur geven voor langdurige lip-perfectie.
  • PermaGel Ultra Eye Pencil Blk Coffee (€ 32,90): Moeiteloze oogcontouren. Een duurzaam oogpotlood in de perfecte liner-tint om je ooglooks uit te smeren.

PAT MGCRATH LABS is vanaf 7 mei verkrijgbaar op iciparisxl.be en vanaf juni in geselecteerde ICI PARIS XL filialen waaronder ICI PARIS XL Brussel Toison D'Or waar je terecht kan voor extra advies.

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.