Scento lanceert: ZESTY MANDARIN & ROSE INFUSION FRAGRANCE. De subtiele geur van een lentedag

De afgelopen tijd is ons huis ons paleis geworden, een veilige haven, werk- en relaxplek in één. Niet eerder was het zo belangrijk om een prettige geur om ons heen te hebben, met uplifing effect. En liefst met een link naar de natuur. Scento heeft daarom de perfecte voorjaarsbloemengeur gecreëerd, een moderne herinterpretatie van bloemen voor de lente.

Een weiland vol bloemen

Dit voorjaar komt er een nieuwe Scento geur in limited edition, een moderne bloemengeur, delicaat en ingetogen chic. Scento’s Zesty Mandarin & Rose Infusion Fragrance neemt je direct mee naar een weiland vol voorjaarsbloemen. Friszoete mandarijn, het troostende van roos en de warmte van sandelhout en muskus, een geur die ons meteen in een positieve stemming brengt.

De geurpyramide

De Zesty Mandarin & Rose Infusion geur is gelaagd, en dat betekent dat hij nooit verveelt.

• Topnoten: Rode Mandarijn, Rose Infusion
  • Hartnoten: Paardenbloem, Katoenbloem
  • Basisnoten: Romig Sandelhout, Waterachtige Muskus

Bijzonder detail
Deze limited voorjaarseditie heeft een wel heel bijzonder detail: de stokjes van de geurdiffuser zijn verfraaid met bloemetjes van 100% natuurlijk materiaal en omdat ze handgemaakt zijn, is elk exemplaar bovendien 100% uniek!

De Gift Set is een verrassing voor alle gelegenheden, in het bijzonder Moederdag, en bestaat uit een Flower Diffuser met lief rotan bloempje, een Shower Foam èn Soap Flower.

De SCENTO ZESTY MANDARIN & ROSE INFUSION FRAGRANCE LIMITED EDITION bestaat uit:

• Een Flower Fragrance Diffuser 200 ml. (€ 21,95)
  • Een Gift Set van 3 stuks (50 ml Flower Diffuser met een rotan bloempje, 50 ml Shower Foam, Soap Flower) (€ 21,95)

De SCENTO ZESTY MANDARIN & ROSE collectie is vanaf midden februari exclusief verkrijgbaar bij de ICI PARIS XL-winkels en op iciparisxl.be voor €21,95. Voor beelden in hoge resolutie, klik hier