THINK PINK, DE CHARITY PARTNER VAN ICI PARIS XL!

ICI PARIS XL & THINK PINK slaan dit jaar opnieuw de handen in elkaar om samen de strijd tegen borstkanker aan te gaan. Al sinds 2008 werkt ICI PARIS XL jaarlijks samen met een goed doel. De samenwerking tussen ICI PARIS XL & THINK PINK gaat in vanaf 1 oktober. Vergeet niet: in oktober is het wereldwijd maand van borstkanker.

Naar aanleiding van deze partnership wordt de Scandalous Lash Extreme Volume mascara van BE Creative Make Up in een nieuw roze jasje gestoken tijdens de maand oktober.

Vorig jaar werd de Scandalous Lash mascara gelanceerd als de perfecte partner in crime voor instant XXL drama en ultravolle, mooi gescheiden wimpers in een handomdraai. De vernieuwde, multi-purpose formule op basis van kohl en verzorgende bestanddelen combineert immers 3 mascara's in 1 en zorgt voor zowel indrukwekkend volume als voor uitdagende lengte en een sexy krul. De unieke vorm van het borsteltje geeft je bovendien een feilloos resultaat en een onweerstaanbare blik.

Tijdens de maand oktober schenkt ICI PARIS XL per verkochte mascara €2 aan THINK PINK. De THINK PINK-lintjes zullen vanaf 13 september in de parfumerieën verkocht worden aan €1 per lintje.

De Scandalous Lash Extreme Volume Mascara van BE Creative Make Up is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL voor €17,95. Tijdens de maand oktober wordt €2 hiervan gedoneerd aan THINK PINK.

Voor meer info over THINK PINK: http://www.think-pink.be/nl/.

Voor meer beelden klik hier.

Amélie Waterschoot Account Manager, oona