Zet het najaar goed in met de nieuwe parfums van INTIMACY !

INTIMACY MEN INTENSE: EEN INTENSE GEURBELEVING, ONEINDIG MANNELIJK!

INTIMACY Men Intense herbergt een rijke houtgeur met vleugje citrus voor een onstuimige frisheid. Een stoere geur voor mannen met een sterke persoonlijkheid.

Een weldadige geur die tegelijk stoer en luxueus aanvoelt. Krachtige ingrediënten die de ultieme mix vormen tussen een intens warm temperament en een verrassend frisse energie.

Het parfum is de ideale metgezel voor de zelfzekere man die zijn eigen avontuur intens beleeft. Hij kent zichzelf, maar behoudt steeds een vleugje mysterie. Vastberaden gaat hij recht op z’n doel af.

WELDADIG PARFUM
INTIMACY Men Intense: een krachtige, intense basis balanceert de explosie van frisheid en energie. Een verfrissende kracht, voor de man die van aanpakken weet.

Topnoten van citrus herbergen een krachtige frisheid. Het parfum bruist van energie, net zoals een temperamentvolle man aan het begin van een nieuw avontuur.

Het hart bevat een vurige warmte van kaneel en gember, voor een perfect uitgebalanceerde kern.

De geur steunt op krachtige elementen van leder, hout en musk. Net zoals de zelfverzekerde man steeds kan terugvallen op zichzelf, geven deze fundamenten het parfum een stevige houvast.

STOERE LEDEREN LOOK
Luxueus zwart leder omhult de flacon van INTIMACY Men Intense. Net zoals een leren jas een man perfect aanvult, straalt de diepzwarte, mysterieuze look de kracht en intensiteit van het parfum uit. De stoere look vult de intense geur perfect aan, zonder af te wijken van de signature look van het merk.

Het transparante glas herbergt het mysterie die de geur behelst. Een elegante flacon met een stoere touch, voor de moderne man die weet wat hij wil.

INTIMACY VELVET: MAAK HET ULTIEME VERLANGEN WAKKER!

Droom weg op een zachte wolk van roze fluweel. INTIMACY VELVET hult de huid in een sensuele sluier van rozenblaadjes

INTIMACY VELVET vertelt het verhaal van een jonge, dromerige vrouw vol levenslust. Als een zonnestraal die de ruimte verlicht, ontwaakt er een kriebelend verlangen in haar.

Met een frisse kijk op de wereld om zich heen, is ze klaar om haar stoutste dromen na te jagen. Waar ze ook is, ze blijft trouw aan zichzelf en aan haar parfum. Een zachte, frivole geur die, net zoals zij, een sensuele frisheid uitstraalt.

EEN BLOEMIGE BRIES
Een fruitige geur, fris als een zacht briesje dat de kamer binnenkomt, met een bloemig akkoord die een ultieme vrouwelijkheid benadrukt.

Topnoten van mandarijn, citroen en bergamot zorgen voor een explosie van ultieme frisheid, versterkt door roze peper en magnolia.

Een bloemig hart van jasmijn en Bulgaarse Kazanlakroos geeft het parfum een ultravrouwelijke sensualiteit. Aangevuld met honing, cognac en kweepeer voor een zoete, fruitige toets.

Warme componenten zoals hout, tabak en verleidelijke musk vormen de intense basis van het parfum.

FLUWELEN FLACON
De flacon heeft de traditionele INTIMACY vorm die inmiddels de signature look van het merk is. Het glas is roze transparant, voor een lichte, frisse look.

Afgewerkt met zilveren accenten en een zilveren dop, behoudt de flacon de simpele elegantie die INTIMACY typeert.

De traditionele lederlook werd dit keer vervangen door een zachtroze fluwelen accent. Het fluweel zorgt voor een zachtere, sensuelere toets, zonder de luxueuze uitstraling te verliezen.

Ook het karton waarin de fles verpakt zit, werd afgewerkt met roze fluweel. Bij aankoop wordt de drager meteen meegevoerd op de zachte, fluwelen wolk van INTIMACY VELVET.

Intimacy Men Intense & Intimacy Velvet zijn exclusief beschikbaar vanaf half oktober 2019 bij ICI PARIS XL .

Voor beeldmateriaal in hoge resoltie van beide collecties kan je hier terecht.