Dreaming about other destinations

Een verre reis of genieten van een tropisch paradijs... Het zit er nog niet meteen in voor ons, maar dat betekent niet dat we niet mogen dromen. Dromen van eindeloze stranden, ijskoude drankjes op een zonnig terras, zonsondergangen met knalkleuren en nog zoveel meer. In jouw verbeelding is alles mogelijk. Laat de onzekerheid je vooral niet afschrikken. Deze dromen worden hopelijk snel weer werkelijkheid! Tot die tijd kan je genieten van deze exclusieve ONLY YOU & BE CREATIVE MAKE UP collecties bij ICI PARIS XL die jou exact deze zomerse kriebels bezorgen.

ONLY YOU Paradise Found

A ticket to the tropics… Met een mondmasker en handen die we elke 5 minuten ontsmetten, durven we nog niet altijd te dromen van een échte reis naar de zon. Maar ook al zijn de tropische stranden nu even niet bereikbaar, de nieuwe ONLY YOU Paradise Found limited edition collectie is een enkeltje richting paradijs.

Oogshaduwpaletten als tropische vogels

• Het MAKE ME STAY Palette, een mix van 9 zonnige kleuren. (€10,95)
  • Het TROPICAL STATE OF MIND Palette, met maar liefst 20 tropische tinten. (€16,95)
  • En het XL PARADISE FOUND Palette met 35 (!) swingende kleuren, waaronder een  multipurpose gloss met turquoise glitters voor de dagen waarop dat kan  (alle dagen dus). (€24,95)

Nagellak met strandallures  (€4,95 per stuk)

• LONG TIME NO SEA, zo turquoise als de zee van je dromen.
  • SHELL-ABRATE GOOD TIMES, fuchsia met een iridescent metallic finish, wow!
  • FLIP FLOP LIFE GOALS, neonroze die je tan extra in de verf zet.
  • PÎNA COLA-DUH!, in dé Pantonekleur van het seizoen, almond oil. Zo romig als je favoriete cocktail.
  • ALL-TIME SPARKLE & SHINE, een sprankelende iridescent glitter top coat in de kleuren van een magische zonsondergang.

Klik hier voor meer informatie over de ONLY YOU Paradise Found-collectie. Voor beelden in hoge resolutie, klik hier

BE CREATIVE MAKE UP Wanderlust

Wanderlust betekent ontembare reislust, zin om erop uit te gaan. Dit seizoen hebben we meer Wanderlust dan ooit! En dus creëerde BE CREATIVE MAKE UP de Spring Summer 2021 WANDERLUST Collection, geïnspireerd op verschillende droombestemmingen.

Voor ogen

WANDERLUST Eyeshadow Palette Sri Lanka, met vitamine E. Met gemakkelijk te blenden koele tinten in matte en metallic finishes voor een heel natuurlijke look (€ 18,95).

WANDERLUST Eyeshadow Palette Abu Dhabi, met een mix van 4 warme tinten, mat en metallic. Mooi voor een iets uitgesprokener effect (€ 18,95).

WANDERLUST Automatic Eye Pencil 005 Champagne, vegan en waterproof. Met een semi-matte finish maar ook een verrassing: een avontuurlijke sparkle. Compleet met slijper om de eyeliner scherp te houden (€ 11,95).

Voor teint

WANDERLUST Bronzer & Blush duo Marrakech in een zijdeachtige formule met blureffect en parelmoerfinish. Met een naar eigen smaak op te bouwen dekking (€ 18,95).

Voor lippen

WANDERLUST Mousse Lipgloss is een nooit plakkerige ‘cream to powder’ liptint met soft focus, perfect voor warme zomerdagen. De soepele, verzorgende en beschermende lipmousse is er in 3 tinten. Voor nèt een hintje kleur of juist een volle, gedurfde lip. In de kleuren 001 Casablanca, een helderrood, 002 Cancun, een mooie perziktint en 003 Santorini, een haast onschuldige ‘nude’ (€ 14,95).

Klik hier voor meer informatie over de BE CREATIVE MAKE UP Wanderlust collectie. Voor beelden in hoge resolutie, klik hier