Trend alert! Pastelkleuren zijn helemaal in dit seizoen

Je kan er niet meer naast kijken, pastelkleuren zijn tegenwoordig overal. Niet alleen in kleding, maar ook in beautyproducten komen deze trendy tinten steeds vaker voor. Vooral de trendkleur lila zien we al een tijdje om ons heen en maakt ons helemaal klaar voor de lente!

Face

Dat je skincare belangrijker is dan make-up wisten we al, maar wist je ook dat skincare producten er niet saai uit hoeven te zien? Pasteltinten zijn erg kenmerkend aan verpakkingen van skincare producten.

Ogen

Of je ogen nu blauw, bruin, groen of iets anders zijn, een leuk make-up pasteltintje maakt je look steeds compleet! Van lila oogschaduw tot een funky eyeliner kleurtje. Je bent helemaal mee met de trend wanneer je deze producten in jouw make-up routine opneemt!

BE CREATIVE MAKE UP Scandalous Lashes Extreme Volume Set €17,95 - M.AC. In Extra Dimension Eye Shadow (Ready To Party) €24,50 - Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner (Studio) €21,90 - Givenchy Cosmetics Khôl Couture Retractable Eyeliner (6 Lilac) €21,50 - Chanel Les 4 Ombres Eyeshadow Palet (202 Tissé Camélia) €54,90 - BE CREATIVE MAKE UP Mono Eyeshadow €10,95

Lippen

Het is altijd fijn om je lippen mooi en gehydrateerd te houden, maar tien keer zo fijn is het als dat kleurtje dan ook nog eens een trend blijkt te zijn! Is on trend zijn helemaal jouw ding? Ga dan voor één van deze lippenstift, lippenglos of lippenbalsem opties. Hele lichte rozige tinten geven je vanzelf een natuurlijke uitstraling.

Bath

Een relaxerend verwenmomentje voor jezelf? Dat doe je met de ONLY YOU Bath collectie en toeval wil dat deze ook te verkrijgen zijn in de meest trendy pastelkleuren. Genieten verzekerd!

ONLY YOU Rose & Lily-Of-The-Valley Bath Bomb €3,50 - ONLY YOU White Peach & Vanilla Glitter Shower Gel €2,95

Voor meer informatie over de ONLY YOU Bath collectie, klik hier.

Nagels

Verzorgde nagels zijn een must, een fun kleurtje erop is dan weer een leuk extraatje. Maak het lentegevoel compleet met zacht rozige of lila tinten!

Parfum

Bij een nieuw seizoen hoort een frisse nieuwe geur! Een statement geur vinden die helemaal bij je past kan soms een hele zoektocht zijn. Hier zijn alvast twee toppers die niet alleen fris ruiken, maar er ook nog eens uitzien als een klein kunstwerk.

The Perfumist Self Love Crush €16,95 - Intimacy Noir €54,95

Je huis is je thuis en die mag lekker ruiken! De heerlijke geuren van SCENTO helpen je daar een handje bij. De verpakkingen kunnen makkelijk als deco-object gebruikt worden en geven een speelse lente-touch aan je interieur.

SCENTO Fig & Sandalwood Geurstokjes €19,95 - SCENTO Peony & Rose Scented Candle €14,95 - SCENTO Peony & Rose Room Fragrance €14,95

Voor beelden in hoge resolutie, klik hier.